المجلد والعدد: المجلد 28، العدد 1.3 - الرقم المسلسل للعدد 1، يناير 2022 
الفروق في عمليات الفهم القرائي بين المتأخرين دراسيا و ذوي صعوبات التعلم في القراءة.

الصفحة 73-132

الشيماء خالد أحمد راغب؛ السيد عبد الحميد سليمان؛ سماح محمود إبراهيم


An Online Teacher Training Program for Developing in-service EFL Preparatory School Teachers’ Language Skills

الصفحة 1-35

Walid Mohammed Shawky؛ Ahmed Hassan Seifeddin؛ Mohamed Farrag Badawi؛ Amal Ahmed Farid Abou-Hadid


Developing EFL Preparatory Schoolteachers’ Pedagogical Skills and Attitudes through an Online Teacher Training Program

الصفحة 35-82

Walid Mohammed Shawky؛ Ahmed Hassan Seifeddin؛ Mohamed Farrag Badawi؛ Amal Ahmed Farid Abou-Hadid